Zašto angažirati stručnjaka za online oglašavanje

Agencija za oglašavanje na internetu
egashi Blog 29 travnja, 2024 Leave a reply

Mnogo puta se može ćuti da je lako postaviti kampanju i krenuti sa oglašavanjem. Isto tako, mnogo puta se vlasnici svojih biznisa nedugo zatim pitaju zašto se oglasi ne prikazuju ili zašto je kampanja samo potrošila novce, a rezultata nema.

Da je oglašavati lako, oglašavanjem bi se bavio svatko. Riječ je o poslu u koji je potrebno investirati, a sa novcem treba mudro raspolagati. Postavljanje i upravljanje kampanjom zahtjeva pripremu, u smislu istraživanja tržišta i konkurencije, definiranja pristupa (strategije), smislenog strukturiranja kampanje, definiranja ciljane publike, pisanja oglasa, optimizacije, testiranja i još mnogo toga. Tko misli da je to samo par klikova, taj se gadno vara.

Ne treba mi nitko, sve je na Youtube-u

Istina, na internetu je dostupna hrpa materijala koja prikazuje korake u kreiranju kampanja, neovisno o kanalu na kojem se želi oglašavati. Sve je to super korisno ali kreiranje kampanja je tek jedan korak u cjelokupnom procesu oglašavanja.

Treba imati na umu da kreiranje kampanja nije šablona, stoga zahtjeva personalizirani pristup ovisno o vašoj ponudi i mogućnostima, odnosno raspoloživim resursima za oglašavanje. Prilikom slaganja kampanje treba voditi računa da sve bude smisleno posloženo, od budžeta, ciljane publike do poruke koja se želi prikazati. Jednom kada je kampanja aktivirana potrebno je pratiti rezultate te kontinuirano provoditi optimizaciju. To je dio koji je u većini slučajeva zanemaren ili su pak rezultati nepravilno interpretirani pa se kampanje dalje upravljaju u pogrešnom smjeru.

Iako je na internetu moguće naći pregršt videa i članaka koji prikazuju kako kreirati kampanju, ono što stručnjak za oglašavanje ima kao prednost je iskustvo, analitički pristup i „profesionalnu deformaciju“ da stvari sagledava iz više kuteva i prema tome utječe na samu izvedbu.

Svi mi koji se bavimo oglašavanjem također učimo i crpimo informacije sa Youtube-a, Linkedina kada naiđemo na specifične probleme ili da bi bili u toku sa promjenama u industriji. Jedina je razlika što smo u tome sto posto.

Agencija za oglašavanje na internetu

Neka hvala, usluge oglašavanja su skupe

Kao i kod svakog drugog posla, usluge oglašavanja imaju svoju cijenu. Profesionalci za oglašavanje uglavnom naplaćuju svoje usluge prema satnici ili projektu, odnosno količini posla. U nekim slučajevima imaju definirane minimalne uvjete za klijente kako bi uopće mogli surađivati (tipa minimalni buždet, trajanje suradnje i slično).

Profesionalci freelanceri koji se bave oglašavanjem na internetu su stručnjaci u opsegu posla koji pokrivaju. Isto kao što je zidar stručan za zidanje, električar za rad na električnim instalacijama, pravnik iz raznih područja prava ili frizer na kojem je odgovornost da frizura ispadne kako je dogovoreno. Naravno, svatko može odraditi posao na svoju ruku kako bi uštedio na tuđem angažmanu, ali onda se otvara pitanje kvalitete konačnog rezultata, pogotovo ako osoba nema iskustva u rješavanju specifičnog problema.

Mnogi se upuste u oglašavanje pa tek nakon što problem nastane angažiraju profesionalca kako bi se stvari popravile. U većini slučajeva riječ je o potrošenom budžetu koji prate loši rezultati. No bez brige, nije smak svijeta i stvari se još uvijek stignu izvesti na pravi put.

Kako mi stručnjak za oglašavanje može pomoći

Nitko ne poznaje vaše kupce, klijente ali i konkurenciju bolje od vas samih. Što više inputa pružite to je lakše oblikovati kampanje. Vaše informacije će uvelike pomoći da dodatno istraži okruženje u kojem se nalazite (tržište, konkurencija) kako bi pronašla najbolji način da istakne vaše ponudu te potencijalno pronađe neke nove, neistražene teritorije.

Radi se o poslu koji ipak zahtjeva poznavanje tehnologija, odnosno platformi za oglašavanje. Angažiranjem stručne osobe koja je specijalizirana za područje oglašavanja na internetu donosi razne benefite, a neke od njih su navedene u nastavku.

  • To je uglavnom jeftinija opcija od zapošljavanja osobe koja bi se interno bavila poslom.
  • Profesionalac je osoba koja će pokriti sve korake i preuzeti odgovornost da se vaša ponuda prikazuje pravoj publici. Vi se možete posvetiti razvoju svog poslovanja.
  • Ta osoba nastoji izvući najbolji rezultat za budžet namijenjen oglašavanju. Redovno će izvještavati o rezultatima kampanja i ukazivati na sljedeće korake sa ciljem poboljšanja izvedbe.
  • Gledajte na tu osobu kao na dio tima. Također, jako puno možete naučiti o oglašavanju tijekom rada sa agencijom.
Agencija za oglašavanje na internetu

Zaključak

Postoje razni načini isticanja na tržištu kao što je ulaganje u SEO, pisanje sadržaja, redovno objavljivanje na društvenim mrežama, itd. Da budemo odmah jasni, sve navedeno je i više nego preporuka ukoliko je izvedivo i u skladu sa mogućnostima, no treba uzeti u obzir da rezultati neće doći preko noći.

Da bi ipak malo ubrzali stvari, preskočili organske rezultate i dobili brži feedback sa tržišta potrebno je oglašavati. Da bi oglašavati potrebno je poznavati alate koji su u tu svrhu i osmišljeni. Nepoznavanje platformi i krivo postavljene kampanje lako mogu učiniti da se budžeti potroše a rezultati izostanu.

Da bi izbjegli takav scenarij, na raspolaganju su freelanceri (one-man-band profići) i agencije specijalizirane za oglašavanje na internetu koji na sebe u potpunosti preuzimaju obavezu kreiranja kampanja i odgovorni su za upravljanje budžetom. Cilj im je zadržati klijente i razvijati dugoročne odnose pa je tako Vaš uspjeh u pogledu oglašavanja na internetu ujedno i njihov uspjeh. Osoba koja brine za Vaše kampanje funkcionira kao dio vašeg tima, pogotovo jer je svjesna da ste i Vi radom došli do novca koji sada ulažete u razvoj poslovanja.


Odgovori

Your email address will not be published.