Pitanje svih pitanja; “Biti ili ne biti” možemo promatrati iz više perspektiva i primjeniti ga na sve aspekte života, zato je taj citat tako dobar.
Ljudi većinom kasnije u životu shvate koliku im prednost može osigurati znanje, odnosno informacije, pogotovo u ključnim trenucima života i osigurati figurativnu pobjedu života. Mnogi od nas na “pobjedu života” gledamo kao, u prvom redu, financijsku sigurnost. “Ma samo da mi nitko ne visi nad glavom, imam za račune, obitelj, u tamo neko putovanje”. Većina ljudi mašta ali se brzo nađu u zagrljaju realnosti i dok shvate da im u tom zagrljaju i nije baš ugodno, taj zagrljaj bude sve čvršći i čvršći.
Tada često bude kasno pa ljudi ostatak života provedu boreći se protiv, pokušavaju pobjeći, gube energiju, postaju očajni. Neki se time pomire, ali druge na samu pomisao ovakvog života, hvata nemir i slobodu krenu tražiti ranije u životu, krenu stvarati svoju realnost. Naravno, mnogo toga ovisi u kakvim uvijetima je pojedinac odrastao i kakve vrijednosti su pojedincu usađene i kakve vrijednosti je sam razvio.
Zato je za mnoge takve ljude pitanje “biti ili ne biti”, pitanje života, i niti ne dozvoljavaju da se o alternativi “ne biti” ikada razmišlja a kamo li, ostvari. Takvi ljudi toga su uvijek svjesni, dapače, strah od gubitka svega što su izgradili jedan je od, ako ne i glavni motiv da nastave putem kojim idu i nikada ne prestanu stvarati nove vrijednosti.
kad je dosta?
Dosta stvaranja? Dosta zarade? … Koješta, u takvoj situaciji sreća je glavni proizvod. U današnje vrijeme, a i uvijek je bilo tako, novac jednako ljubav. E, sad će skeptici reći, ali novac jednako mržnja, ratovi….i ne bi bili u krivu….ali ovdje nije riječ o tome. Kako smo napisali, mnogo toga ovisii o tome u kakvim uvjetima je pojedinac odrastao i kakve vrijednosti su pojedincu usađene i kakve vrijednosti je sam razvio.
Ključ života, i razvoja sebe, bilo u profesionalnom, bilo u osobnom smislu je sposobnost zadržavanja perspektive, a direktno vezano uz to, sposobnost prilagodbe.
pravi pristup
U Marketingashima, često smo razmišljali i analizirali pristup raznih tvrki, koje pak vode razni ljudi, s raznim perspektivama koje oblikuju njihova pozicija na tržištu i proizvod koji tom tržištu pokušavaju predstaviti. Stvorili su novu vrijednost, sad je na redu zarada, ali pojam predstavljanja proizvoda je vrlo širok i potrebno je poduzeti niz koraka i razviti pravi pristup u ostvarivanju istog.
Uspjeli smo u tome i došli do zaključka da klijenti često vrlo loše reagiraju na gotove pakete koje im se često nude, jer, “ja nisam paket”, “ja sam novi proizvod, i trebam poseban pristup”. Slušajući tržište i posebno naše klijente, ono čime smo ponosni jest da smo usavršili pristup klijentima, bez paketa i gotovih riješenja, bez šablona. Vaši ciljevi, naša je misija, sve što želite ostvariti, tu smo da vas savjetujemo i da se prilagodimo vašim željama. Mnogo se toga može ostvariti, vi ste ponosni na ono što ste do sada odradili i mi ne možemo biti sretniji zbog vas a sada je najbolje vrijeme da šira publika upozna vas, i ono što radite.
Krenimo zajedno.
Odgovori