FAQ

U nastavku ćete pronaći odgovore na najčešće upite vezane uz usluge oglašavanja i uvjete suradnje. Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nazovite ili se javite putem kontakt forme.

Što je potrebno kako bi se počelo sa oglašavanjem?

Za početak oglašavanja potrebno je imati kreiran račun na platformi na kojoj želite oglašavati (Google ads, Bing ads, LinkedIn ads, Meta Business Manager). Ako nemate račun, mogu vam pomoći s postavljanjem i unosom potrebnih podataka te ostalim koracima neophodnim za početak oglašavanja.

Koliko košta oglašavanje na internetu?

Sami određujete visinu budžeta za oglašavanje, a moj je zadatak da taj iznos optimalno prilagodim vašim oglašivačkim ciljevima. Preporuka je minimalno ulaganje od 200-300 eura mjesečno.

Koja je cijena usluge oglašavanja?

Početna cijena usluge oglašavanja iznosi 200,00 eura za jednostavnije kampanje, a raste ovisno o kompleksnosti kampanja i opsegu posla. Na konačnu cijenu utječu faktori kao što su broj i struktura kampanja, visina budžeta za oglašavanje, trajanje kampanje i druge specifičnosti. Okvirne cijene usluga oglašavanja možete pronaći na stranicama pojedinih usluga.

Koliko prodaja/leadova mogu garantirati?

Nitko ne može garantirati rezultat. Ono što mogu jamčiti je da ću raditi u vašem najboljem interesu, na način da se oglasi prikazuju relevantnoj publici i da ću nastojati dovesti kvalitetan promet na vašu web stranicu, s potencijalom za ostvarenje rezultata unutar raspoloživog budžeta.

Tko je vlasnik računa za oglašavanje?

Klijent je vlasnik računa za oglašavanje. Ja pomažem pri otvaranju računa (bez obzira na platformu) i postavljanju naplate. Klijent koristi svoju karticu za plaćanje oglašavanja.

Može li se cjelokupni trošak oglašavanja uplatiti na račun obrta?

Nažalost, nije moguće. Kao paušalni obrt, svaka uplata na moj račun smatra se primitkom koji utječe na određivanje doprinosa, poreza i drugih izdataka za narednu godinu. Iz tog razloga klijent uplaćuje samo iznos za moje usluge, dok se za troškove oglašavanja koristi vlastita kartica.

Da li je moguće odbiti klijenta?

Naravno, ali bez loše namjere. Primjerice, ako klijentova web stranica nije prilagođena za oglašavanje, preporučujem prvo ulaganje u njezino poboljšanje kako bi kampanja bila učinkovitija. Također, ako procijenim da su očekivanja klijenta nerealna i da na tome inzistira, suradnja može biti teška za obje strane, pa u takvim slučajevima radije ne preuzimam projekt.

Koliko vremena obično treba za pokretanje oglašavanja?

Nakon uplate usluge oglašavanja, obično je potrebno 3-4 dana za pripremu i početak kampanje, no to može varirati ovisno o složenosti projekta. U svakom slučaju, unaprijed ćete dobiti informaciju o očekivanom vremenskom okviru za početak kampanje.

Što ako iz nekog razloga želite prekinuti suradnju?

Ako projekt nema definirano vremensko trajanje, potrebno je najaviti prekid suradnje barem mjesec dana unaprijed. To vrijedi za projekte koji su u tijeku i imaju kontinuirani karakter.

Što ako nemate materijale potrebne za oglašavanje u formatima koji zahtijevaju slike ili video?

Iako je preporuka imati vlastite materijale, moguće je angažirati suradnike za njihovu izradu ako je potrebno. To se tretira kao dodatna usluga, o čijoj ćete cijeni biti pravovremeno informirani.

postavite pitanje ili zatražite ponudu

Ne čekajte da se prilike dogode, stvorite ih.
Pokrenite svoj uspjeh danas i zajedno osvojimo digitalni svijet

Ne čekajte da se prilike dogode, stvorite ih.

Pokrenite svoj uspjeh još danas i zajedno izgradimo lijepe poslovne priče.

    MarketinGashi,

    Obrt za digitalni marketing, vl. Egzon Gashi

     

    Bože Gumpca 51, 52100 Pula

    +385 95 757 8004

    info@marketingashi.hr

    Marketingashi na društvenim mrežama