O meni

Pozdrav! Ja sam Egzon Gashi, vaš specijalist za online oglašavanje i vlasnik Marketingashi obrta za oglašavanje na internetu.

Iako naziv možda asocira na veći tim ljudi, Marketingashi je zapravo moj samostalni projekt fokusiran na online oglašavanje na najpoznatijim platformama. Nastao je iz strasti prema digitalnom oglašavanju i želji da pružim personaliziranu podršku svakom klijentu.

Moje putovanje u svijet digitalnog marketinga počelo je prije više od 8 godina, kroz specijalizaciju za internet marketing na Algebri u Zagrebu. Stečeno znanje ubrzo sam primijenio u praksi, gdje sam tijekom rada u Infobipu prošao put od pripravnika do specijalista za oglašavanje. Tijekom tog razdoblja stekao sam vrijedno iskustvo u osmišljavanju i vođenju kampanja prilagođavajući strategije specifičnim potrebama svakog tržišta.

Egzon Gashi - Marketingashi
Marketingashi logo

Samostalni rad omogućuje mi da se svakom projektu posvetim s pažnjom na detalje. Do danas sam imao prilike raditi s nešto više od tridesetak klijenata iz raznih branši, bilo kao izravni partner, bilo kroz suradnje s drugim agencijama na specifičnim projektima. S nekima od tih klijenata surađujem i danas. Dok se vi fokusirate na ključne aspekte svog poslovanja, ja preuzimam brigu o online kampanjama, osiguravajući redovnu komunikaciju i transparentnost rezultata.

Suradnja temeljena na povjerenju i profesionalnosti moj je pristup u svakom projektu. Kao vaš partner u digitalnom oglašavanju, nastojim da svaki uloženi budžet podrži vaše marketinške ciljeve i donese konkretne rezultate. Ako tražite stručnjaka koji će vam donijeti više od samog povećanja broja klikova, ovdje sam za vas. Javite mi se putem kontakt forme ili pozivom i vrlo rado ću vam pomoći sa savjetom, preporukom i konkretnim koracima vezanim uz online oglašavanje.

ZAŠTO ME ANGAŽIRATI?

JASNA I JEDNOSTAVNA KOMUNIKACIJA

Kao jednostavna osoba, trudim se svaki korak, plan i strategiju objasniti na razumljiv način. Moj cilj je da budete informirani, bez potrebe za razumijevanjem stručnih izraza.

 

VIŠEGODIŠNJE ISKUSTVO S VODEĆIM PLATFORMAMA ZA RAZLIČITE CILJEVE OGLAŠAVANJA

Imam iskustvo u korištenju najpoznatijih platformi za online oglašavanje, što omogućuje prilagodbu strategija ciljevima kao što su rast prodaje, akvizicija novih korisnika ili jačanje prisutnosti brenda.

 

VANJSKI SURADNIK, POTPUNO USKLAĐEN S VAŠIM TIMOM

Od mene možete očekivati suradnju s vašim internim timovima i kolegama, kao da sam dio vašeg tima.

 

FLEKSIBILNO RJEŠENJE BEZ POTREBE ZA ZAPOŠLJAVANJEM

Kao vanjski suradnik pružam vam priliku da riješite specifične probleme i postignete ciljeve, bez dodatnih troškova i obveza zapošljavanja.

 

PLAĆANJE PREMA PROJEKTU BEZ SKRIVENIH NAKNADA

Radim na bazi plaćanja po projektu, tako da nema bruto iznosa ili skrivenih troškova. Ugovorom je jasno definirana cijena za svaki projekt.

 

VI DEFINIRATE TRAJANJE SURADNJE

Ovisno o vašim ciljevima, suradnja može biti jednokratna, primjerice za izradu kampanja, ili dugoročna ako su vam potrebni kontinuirano vođenje i optimizacija. Sve ovisi o vašim potrebama i zadovoljstvu uslugom.

 

DOSTUPNOST I U HITNIM SLUČAJEVIMA

Za hitne slučajeve i situacije koje zahtijevaju brzu reakciju, možete računati na moju podršku i dostupnost.

 

ODGOVORNO UPRAVLJANJE BUDŽETOM

Svaki budžet tretiram kao da je moj vlastiti, imajući za cilj plansko trošenje i upravljanje kampanjama kako biste ostvarili najbolji rezultat za svaki uloženi iznos.

Kako započinjemo i razvijamo suradnju

1. Prvi sastanak i dubinska analiza: Dogovaramo inicijalni sastanak, bilo uživo ili online, kako bi bolje razumjeli ciljeve, ciljne skupine i specifične potrebe. Analiziramo trenutnu online prisutnost i dosadašnje aktivnosti za cjelovitu sliku.

 

2. Izrada strategije: Na temelju prikupljenih informacija, izrađuje se prilagođena strategija online oglašavanja koja uključuje ciljeve, ključne pokazatelje uspjeha (KPIs), budžet i plan aktivnosti. Strategija se prezentira, a zatim se prilagođava prema povratnim informacijama.

 

3. Priprema i postavljanje kampanja: Pripremaju se potrebni materijali za kampanje nakon čega se postavljaju na odabrane platforme kao što su Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Bing.

 

4. Kontinuirano praćenje i optimizacija: Redovito se prate rezultati kampanja putem analitičkih alata. Na temelju prikupljenih podataka, provodi se optimizacija kako bi kampanje postigle bolju učinkovitost.

 

5. Izvještavanje i komunikacija: Osiguravaju se redoviti izvještaji (tjedni, mjesečni) o rezultatima kampanja. Održavamo kontinuiranu komunikaciju kako biste bili u tijeku s napretkom i prilagodbama.

 

6. Evaluacija i planiranje daljnjih koraka: Po završetku kampanje provodi se detaljna analiza kako bismo utvrdili što je funkcioniralo dobro, a što zahtijeva više pažnje ili prilagodbe. Ovi uvidi služe kao korisna lekcija i baza za planiranje budućih oglašivačkih aktivnosti.

Ukoliko niste dobili traženu informaciju, u nastavku se nalaze specifični odgovori na najčešće postavljana pitanja.

upoznajmo se

Ne čekajte da se prilike dogode, stvorite ih.
Pokrenite svoj uspjeh danas i zajedno osvojimo digitalni svijet

Ne čekajte da se prilike dogode, stvorite ih.

Pokrenite svoj uspjeh još danas i zajedno izgradimo lijepe poslovne priče.

    MarketinGashi,

    Obrt za digitalni marketing, vl. Egzon Gashi

     

    Bože Gumpca 51, 52100 Pula

    +385 95 757 8004

    info@marketingashi.hr

    Marketingashi na društvenim mrežama