Blog

Kako pravilno definirati ciljanu publiku

Kako pravilno definirati ciljanu publiku
egashi Blog

U svijetu digitalnog marketinga, definiranje ciljane publike ključno je za uspješnu promidžbu proizvoda i usluga. Pravilno određena ciljana publika omogućava da oglašavanje usmjerite prema onima koji su najviše zainteresirani za vašu ponudu, čime štedite vrijeme i budžet. No, kako zapravo prepoznati tko je vaša idealna ciljana publika?… Pročitaj više

Oglašavanje na google mapi

egashi Blog

Vlasnik ste lokalnog biznisa i vaše poslovanje se temelji na fizičkoj lokaciji. Odlučili ste krenuti sa oglašavanjem jer želite da se za vas čuje i da, između ostalog, korisnici posjete lokaciju na kojoj se vaša poslovnica nalazi. U tom slučaju oglašavanje na Google mapi je ono što definitivno trebate uzeti u obzir.… Pročitaj više

Da li oglašivači prisluškuju naše mobitele?

egashi Blog

Zamislite sljedeću situaciju – odete sa frendom na cugu i on kroz razgovor spomene da je jutros kupio fora auto na baterije za 3-godišnjeg sina. Nakon toga dolazite doma, zavalite se na kauč i odete na Fejs, skrollnete par puta i odjednom na feedu ugledate oglas autića na baterije za djecu.… Pročitaj više