U današnjem digitalnom dobu, prisutnost na internetu i online oglašavanje nesumnjivo su ključni za rast gotovo svakog poslovanja. Posljedično, tvrtke koriste različite kanale, od Google Ads oglašavanja do oglašavanja na društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama, kako bi dosegnule svoju publiku.… Pročitaj više
Da bi se uspješno provodilo oglašavanje na internetu, potrebno je izraditi oglašivačku kampanju koja omogućuje dosezanje ciljane publike i ostvarivanje marketinških ciljeva. No, mnogi ne razumiju što točno znači pokrenuti kampanju i kako one funkcioniraju.… Pročitaj više
U svijetu digitalnog marketinga, definiranje ciljane publike ključno je za uspješnu promidžbu proizvoda i usluga. Pravilno određena ciljana publika omogućava da oglašavanje usmjerite prema onima koji su najviše zainteresirani za vašu ponudu, čime štedite vrijeme i budžet. No, kako zapravo prepoznati tko je vaša idealna ciljana publika?… Pročitaj više
Mnogo puta se može ćuti da je lako postaviti kampanju i krenuti sa oglašavanjem. Isto tako, mnogo puta se vlasnici svojih biznisa nedugo zatim pitaju zašto se oglasi ne prikazuju ili zašto je kampanja samo potrošila novce, a rezultata nema.… Pročitaj više
Vlasnik ste lokalnog biznisa i vaše poslovanje se temelji na fizičkoj lokaciji. Odlučili ste krenuti sa oglašavanjem jer želite da se za vas čuje i da, između ostalog, korisnici posjete lokaciju na kojoj se vaša poslovnica nalazi. U tom slučaju oglašavanje na Google mapi je ono što definitivno trebate uzeti u obzir.… Pročitaj više
Pitanje svih pitanja; “Biti ili ne biti” možemo promatrati iz više perspektiva i primjeniti ga na sve aspekte života, zato je taj citat tako dobar.
… Pročitaj više
Zamislite sljedeću situaciju – odete sa frendom na cugu i on kroz razgovor spomene da je jutros kupio fora auto na baterije za 3-godišnjeg sina. Nakon toga dolazite doma, zavalite se na kauč i odete na Fejs, skrollnete par puta i odjednom na feedu ugledate oglas autića na baterije za djecu.… Pročitaj više